måndag 4 augusti 2008

Alla dessa frågor! och inga svar....

Jag vill verkligen veta nu hur det blir? Lund eller Luleå? Eller vill jag verkligen det? Jösses va osäker jag känner mig... Allt jag kan göra är att vänta...och vänta... på min dom. Vilket det än blir så kommer jag att gå miste om att få fortsätta lära känna personer som jag har träffat. Underbara människor som jag verkligen vill lära känna. Men man kan visst inte äta kakan och behålla den. Om man ändå kunde klona sig!

Jag skulle aldrig åkt till luleå. Då hade jag inte fått veta vad jag gått miste om. Eller ja, jag menar inte det för ni förgyllde verkligen min tid där uppe!

Fortfarande ingen lägenhet i sikte heller och plugget börjar om någon vecka. Känns inte alls bra. Alla säger dock att det löser sig, men just nu känns det jävligt svårt att tro på.... men så är jag ju också pessimisten nummer ett!

Sista veckan på jobbet nu också (Klart en minichans finns det ju för en veckas förlängning men antagligen inte) Det blir tråkigt att säga hej då till alla som jag har lärt känna, vi är verkligen ett toppengäng i våra truckar. Jag hoppas vi ses nästa sommar igen!

Och (jag vet att man aldrig börjar en mening med och, men det struntar jag i...) hur kommer det bli med all bekantskap från Älmhult till hösten? Vi får fortsätta hålla kontakten helt enkelt....det måste vi... annars blir jag nog galen...

Inga kommentarer: