måndag 18 augusti 2008

Växjö idag

Har varit i växjö idag. Kul och göra något meningsfullt hehe... Jag har verkligen storshoppat idag, fast endå inte.

Få, dyra saker, me andra ord. (lite ångest nu...hehe)

Jag har köpt värsta campingutrustningen...hehe... Nu ska jag väll klara av att sova på alla möjliga ställen...hehe... Jag köpte en sovsäck, ett liggunderlag och en"campingkudde". Det bästa med allt detta är att deras gemensamma volym är typ lika stor som en vanlig sovsäck (lite större). Med andra ord är de pyttesmå och tar typ noll plats. Precis som jag vill ha det! Men smakar det så kostar det...suck...

Jag köpte även en tröja och tre presenter. En present till varje barn som jag har passat under det senaste halvåret. Jösses vad jag kommer sakna dem när jag flyttar. Jag hoppas att vi kan ses nån gång endå.

Inga kommentarer: