fredag 22 augusti 2008

Fel tågbiljett

Ja nog kommer jag till skåne alltid på söndag. Dock inte dit de var planerat. I all hast bokade jag en biljett till lund direkt men det var ju till malmö jag skulle först ju.

Ja måste ju lämna allt bagage innan jag kan strosa runt i lund ju. Nu får jag hoppas att jag kan ändra biljetten utan att det kostar allt för mycket (Av någon anledning så bokade jag faktiskt en biljett som man ska kunna boka om, men jag får väll betala mellanskilnaden å servicekostnader i alla fall)

Så kan det gå när man inte tänker två gånger. Den här biljetten blir nog dyrare än vad den ska vara...

Det börjar ju inte så bra, men förhoppningsvis så löser sig problemet bra och allt blir bra till slut.

Min nya filosofi: Allt löser sig!! (kanske inte alltid på bästa sätt, men det löser sig i alla fall)

Ciao

Inga kommentarer: