måndag 18 augusti 2008

Är i desperat behov..

...av att göra nåt kul....

Att bara sitta å vänta på att tiden ska gå är både jobbigt och tråkigt. Det är som en lång transportresa. Skilnaden är bara att jag kommer ingenstans medan de är tiden som går.

Nästa helg blir anorlunda men det är ju inte förren nästa helg. Jag har ju i och för sig en del packande och röjande och sorterande att göra men det kan jag ju inte göra 24 timmar om dygnet resten av tiden ju.

Funderar därför på att åka till växjö imorgon. Jag behöver ett bra cykellås så att min cykel inte ska bli stulen. Jag behöver en sovsäck också. Har hittat en bra på team sportia men ska titta lite i växjö först innan ja bestämmer mig.

Kläder därimot behöver jag nog inte riktigt. Jag har bara två garderober (i bästa fall) och jag tror redan att jag kommer få problem med att få plats med allt i mitt nya rum. Har redan köpt en tunika/klänning häromdagen på trend house för att göra mig av med mitt presentkort. (Den är väldigt fin så jag ångrar det inte, det är bara den där platsfrågan som oroar lite...hehe)

Men just nu är det söndag. Jag kan ju alltid... hum.. göra nånting... vad? Jag kommer nog på nåt meningsfullt...hehe...snart...

Aloha!

Inga kommentarer: