onsdag 13 augusti 2008

Löjligt

Fredag är en dag som jag verkligen inte ser fram emot. Jag ska nämligen till tandläkaren då och få bedövning. Det är inte så att jag har någon tandläkareskräck. Verkligen inte. Det som oroar mig är bedövningen. Det spelar ingen roll ifall det är hos tandläkaren eller doktorn. Sprutor i alla dess former skrämer mig.

Det som skrämer mig mest är att jag inte vet hur jag kommer att reagera. Jag vet bara att jag kommer må fruktansvärt illa efteråt och kommer antagligen inte kunna sitta normalt utan att det snurrar i huvudet. Hur sjutton ska jag komma hem egentligen?

Jag har svimmat så många gånger i mitt liv att det är en del av det nu. Det är egentligen inte själva svimningen som oroar mig utan hur jag kommer må efteråt. Eller så spyr jag. Det är klart ett alternativ som kan hända det me.

Usch jag gillar verkligen inte det här. Det är fruktansvärt löjligt och jag önskar verkligen att jag inte vore så jävla känslig. Jag hade önskat att det fanns något som kunde förändra mig till en mindre känslig person.

Timmen innan är den värsta. Då man verkligen spänner sig till max och försöka komma på allt möjligt annat att tänka på. Tänk om det hade funnits nåt eller någon som kunde lugna mig innan.

Jag kommer känna mig väldigt liten och obetydlig. Jag hoppas bara att alla konstiga känslor inte tar över allt för mycket och att jag blir som normalt så fort som möjligt.

Det hela är bara så löjligt. Jag vet. Ni behöver inte påpeka det.

Inga kommentarer: