fredag 22 augusti 2008

Kaos?

Enligt folket på stationen ska det inte göra något att jag bokade tågbiljetten till lund istället för malmö, de kostar lika mycket endå. Så jag hoppas att det går bra endå när jag åker. Bara ifall någon undrar.

Annars har jag hyfsat ont i magen (varför kan jag inte få slippa det åtminstonde en månad??, sovit bort värdefull tid (för att slippa känna det onda) och slösat bort dagen på lite annat också.

Men jag har faktiskt packat endel därimellan, men det är fortfarande mycket kvar och tiden springer iväg för mig! Imorgon är sista dagen och då ska jag hinna göra lite annat också...

Har nog packat ca 15 väskor totalt nu den här tiden! Jag kommer få enorma problem med att få plats med allt på endast 20 kvadratmeter. Och då har jag minst lika mycket kvar som jag får ta hand om en annan gång.

Bara för att göra det hela mer kaotiskt så har jag lite möbelbekymmer också, men det får fan lösa sig på nåt sätt! Så är de bara!

Smått kaos på alla sätt och vis just nu alltså! (Som alltid när det inte passar)... Men jag ska få ihop det! På måndag börjar mitt nya liv ju! Mitt vuxna självständiga liv =)

Ska försöka packa lite till mellan kramperna innan jag går till sängs!! (ok kramper är kanske lite överdrivet men ibland känns det faktiskt så...)

Jag vet inte hur det blir med bloggandet en tid framöver, det kan bli många och det kan bli nästan inga alls på några veckor nu. Det beror ju på hur mitt liv ser ut innan jag kommit in i studierna! Men jag kommer hööra av mig snart igen! Lita på det!

Ciao

Inga kommentarer: