tisdag 5 augusti 2008

Still no place to live!

Jag söker för fullt. Till o med kollektivt och inneboende. Hoppas att någon nappar!

Jag tror att jag är en utomordentligt bra rumskamrat...hehe

Någon som känner nån som vill hyra ut i lund? Jag är öppen för alla förslag!!

Hum jag undrar verkligen hur det känns att flytta? Jag har ju alltid bott hemma så de här känns verkligen superspännande ju! Vad ska man ta med och vad ska man inte ta med? Oj va jobbigt de kommer bli att packa ner allt i väskor och lådor och helt plötsligt lämna allt som man känner vid... Men det är ju en del av livet... The show must go on heter det ju!

Nu är det min tur att ta det stora språnget in i framtiden och klara mig helt själv. Jag kommer klara det bra! Det är jag säker på. Ska bara fixa den lilla minidetaljen med att hitta nånstans att bo först.

Nu ska jag äta och sen ska här jobbas!!
Ciao

Inga kommentarer: