tisdag 19 augusti 2008

En snabb flyttuppdatering

Jag håller fortfarande på att fundera ut va jag ska ta med och inte. Fast det känns som om jag bara tömer garderoberna utan att packa ner det i väskor och därmed kommer jag egentligen ingen vart.

Mitt rum har nog aldrig varit stökigare!! hehe

Fler väskor är framplockade och ligger än så länge toma, fast de lär nog fyllas så snart jag börja packa ner kläderna...hehe... Inte en chans att jag kommer få plats med alla mina kläder i endast två garderober... Hur ska jag lösa detta? Jag som är så himla sentimental och inte vill göra mig av med nåt...

Om ni inte redan har kommit fram till det så kör jag med filosofin "packa i så många väskor som möjligt och undvik lådor" Än har det funkat men då har jag ju inte packat en tiondel än...

Det är ju så att det är lättare att flytta på väskor än lådor om ni frågar mig. Många av väskorna har ju hjul med. Mycket mer ergonomiskt än att bära otympliga lådor ju. Ryggväskor är ju bättre de med fast där får de klart inte plats med lika mycket...

Har även börjat tvätta mina vita skor. De ligger i klorbad just nu. Vilket bidrar till att det luktar badhus på hög nivå i tvättstugan...hehe

Jag får kanske ta ett ryck till ikväll innan jag måste ta hand om skorna. De ska skrubbas också... Jag ska minsann visa att det går att hålla vita tygskor vita!! Trots att de nu är typ jordbruna...

Ciao

Inga kommentarer: