onsdag 20 augusti 2008

Sjukt mycket kläder

Idag har jag vikt kläder, sorterat kläder, packat kläder och det finns kläder kvar att både packa och vika!! aaaahh De tar fan i mig aldrig slut. Och då har jag inte börjat med att fundera ut vilka saker jag ska ha med mig.

Kan man säga nåt annat än att jag har sjukt mycket kläder och har kommit fram till att det inte är en chans att allt kommer att få plats i mina garderåber sen. Jag har inte tagit med riktigt alla kläder men i stort sett... Som sagt, jag har svårt för att skilja mig från dem!!

Fyra väskor är nog färdigpackade i alla fall. (Allt är inte kläder av dem men mycket) Den ena väskan är de kläder som jag ska klara mig på första veckan utan riktigt boende, men jag behöver nog en till för att få plats med en massa annat som jag måste ha med.

Jag måste gå igenom alla mina strumpor med. De har jag inte tittat på heller och jag har säkert 200 par eller nåt. Hur många är normat att ta med??

Det var nog tur att jag började med detta igår och inte imorgon som jag nog hade tänkt från början. Det här tar ju verkligen hur mycket tid som helst ju.

Ja har lite svårt att fatta att jag verkligen håller på att tömma mina garderåber och lådor och är påväg mot ett eget boende!! Kan man beskriva känslan på nåt annat sätt än "spännande"?!!!

Snart bär det av på nya äventyr!

Inga kommentarer: