onsdag 6 augusti 2008

Dags att bestämma sig

Det slog mig precis, jag kan ju få ett telefonsamtal precis när som hälst från luleå där de säger "Du måste tacka ja nu för att få en plats" Tänk om jag inte ens får fundera ifall jag nu får en plats? Va ska jag svara då?

Jag måste bestämma mig nu så att jag vet vad jag ska säga:

Lund
Nära till familjen och vännerna
Hyfsat enkelt att flytta till
Lätt att komma hem - direkttåg
ingen brandutbildning


Luleå
Långt från all civilisation som jag känner till
Komplicerad flytt
Dyrt med flygbiljetter
Kommer inte kunna komma hem mer än ett par gånger om året i bästa fall
brandutbildning

Vilket väger mest egentligen? brandutbildningen eller allt det andra?

Väg och vatten är ju typ ok det med, men det är ju inte brandutbildningen som jag ville från början...

Bestäm dig snart!!! bestäm dig NU!

Ja kan inte...

Det här är sååå jobbigt, ni anar inte...

Inga kommentarer: