lördag 25 oktober 2008

Yay!!

En helg utan skolarbeten och läxor! helt underbart!!!

Igår var det korridorsfest! Det var riktigt kul och jag fick till o med en partyhatt!! Den har fått en plats högst upp i bokhyllan nu. Många drinkar blev det och själv bjöd jag på en typ av blue lagon fast med litet eget recept...hehe... god var den i alla fall....

Kul att Mathilda ville titta förbi också! Och Ikväll blir det ET-Slasquen! Då får vi rocka loss lite till. Jag tycker faktiskt att jag har förtjänat att ha lite kul efter att ha pluggat ihäl mig i två veckor!! (Synd bara att resultatet inte blev som jag hade tänkt...)

Annars är det tvättdag idag så jag ska snart ner i källaren med alla mina kläder och försöka få dem rena! Har inte tvättat på en månad så det behövs verkligen. Allt börjar ta slut nu! =)

Ciao

Inga kommentarer: