tisdag 28 oktober 2008

Va ska man säga??

Tänk att jag känner mig själv så himla bra...(eller egentligen är just den här saken inte så bra) Var som sagt hos tandläkaren igår. Bedövningssprutan kom fram som mistänkt och jag regerade starkt på den som misstänk!! Jag svimmade dock inte men jag var nära på. Mådde illa och blev yr och det hela slutade med att jag spydde. Trevligt värre!! Not!!!

Så efter typ 20 min från det att sprutan var tagen kunde tandläkaren börja göra det han skulle. Att jag alltid ska vara så komplicerad!! Det är fruktansvärt och jag hatar verkligen sprutor. Det finns fan inget värre! Men så här kan jag inte hålla på. Det går inte. Jag håller på att utveckla ett stort handikap och det kommer att bli stora problem med det i framtiden om jag inte kommer över min fobi.

Men hur ska jag göra då? Alla säger bara att man ska utsätta sig för de såå försvinner det, men hur jäkla lätt är det att utsätta sig för något som gör ont frivilligt!! och som jag desutom svimmar eller spyr av??

Det finns så mycket jag vill göra i framtiden som inte är säker på om jag kommer genomföra det eftersom sprutor är involverade. Jag vill verkligen av hela mitt hjärta resa jorden runt innan jag blir för gammal. Men då krävs vaccinationer!! Och jag vill verkligen ha barn någon gång i framtiden. Men antagligen kommer ryggmärgsbedövning krävas samt många andra sprutor under den tiden.

Sprutorna kommer förstöra mitt liv om jag inte kommer över det här. Men det är inte så jäkla lätt.

Nu orkar jag inte vara mer deprimerad så nu slutar jag med det. Nu ska jag ut i kalla hösten och ta mig hem för att räkna lite matte... ligger efter lite redan (tack vare att jag var ledig igår ju =s )

Ciao

Inga kommentarer: