söndag 26 oktober 2008

Älmhult

Nu sitter jag hemma i Älmhult vid den vanliga stationära datorn. Det var ett tag sen jag var här. Hälsade på Farmor och farfar lite också.

Igår var det roligt värre på ET-Slasquen och det var verkligen skönt att få släppa loss och bli lite galen...haha... Förfesten var skoj och jag lärde mig faktiskt flera nya namn på några klasskamrater...Duktigt!! Sittningen var rolig fast maten var allt annat än bra. Verkligen inte värt 50 spänn! Nåja.. Allt de andra vägde typ upp det endå... På eftersläppet kom det jättemånga till och dansgolvet blev fort tjockt. Men det gick bra endå!

Dock blev det lite jobbigt när en typ förföljde mig sista timmen. Han verkade inte fatta att jag inte var intresserad och kråmade och hade sig. Usch... Bara för att man är artig å dansar betyder inte det att han ska hålla på så. Jag sa till honom flera gånger och tillslut så gick jag. Men tror ni inte att han letar upp mig igen!! Verkligen tur att det slutade sen så jag kunde gå... Grejen är det att han kommer säkert finnas på de kommande festerna så nu vågar jag ju typ inte gå.. Hum.. Det får lösa sig!

Så förutom det var det en lyckad kväll...

Nu ska jag ta det lugnt hemma med familjen lite och imorgon ska jag iväg och våndas!! (Om inget konstigt händer igen) Jag vill verkligen få det överstökat så jag är klar sen men usch vad jag kommer må dåligt efteråt... Det är verkligen inte ett normalt beteende som jag har men det är inte så mycket jag kan göra åt saken. Jag reagerar som jag gör, jag får väll hoppas att problemet kommer lindras i framtiden!

Ciao

Inga kommentarer: