söndag 19 oktober 2008

Plugg plugg

Inget annat gör jag typ...bara pluggar.... hela tiden. Kanske inte 100% aktivt hela tiden (exempelvis inte nu) men jag gör mitt bästa. Jag försöker. Jag lär mig nåt nytt varje dag. Conny har ju varit shyst och ställt upp med frågetimmar på förmiddagarna nu under helgen och det har jag ju såklart utnyttjat. Jag har nog lite kol på mycket men kanske inte så jätteingående på endel saker. Jag ska öva mera idag.

Jag borde egentligen titta lite på matten också, men de är jobbigt att plugga hårt på två saker samtidigt... Jag har i och för sig fyra kvällar (tre dagar) efter första tentan på mig att lära mig all matte och lösa alla oklarheter. Det blir tajt och jag är tveksam till om det går, men vad ska jag göra då? Jag kan ju inte kugga två tentor. Då knäcks jag både fysiskt och psykiskt. Jag tror att geologin är lättast så jag får satsa lite mer på den.

Jag får helt enkelt hoppas lite på turen och göra så gott jag kan och försöka få in så mycket information jag bara kan på de här få dagarna som är kvar...

Mat nu, sedan mera plugg!!

Inga kommentarer: