fredag 17 oktober 2008

noll inspiration

till att plugga ikväll.

Men det är faktiskt fredag ikväll. Trots att jag skulle kunna gå ut nånstans väljer jag ändå att stanna hemma. Jag ska försöka plugga i alla fall en timme till ikväll. Om inget annat så måste jag komma upp tidigt imorgon så att jag kan utnyttja morgondagen på bästa pluggsätt.

Nu är tentorna här. Nästa vecka så är det verkligen dags och jag är långt ifrån motiverad. Ångestnivån är ganska hög och jag känner mig helt slut. Hur ska jag orka?

Men jag måste orka ta mig igenom denna veckan. Jag ska verkligen försöka, men just ikväll är motivationen i botten. Det blir antagligen idol istället och kanske lite pluggande i långpausen.

Om jag inte pluggar så supermycket ikväll hittar jag kanske tillbaka till motivationen imorgon när jag vaknar.

Jag var faktiskt kvar i skolan mellan 15.00-20.30 i torsdags. Först pluggade jag geologi med några klasskamrater, sen lite matte på studiokvällen och sen lite självstudier i ett studiorum. Efter halv nio blev det dock lite mysigare. Mat först o film hemma hos daniel, wall-e (jättegullig film. Jag rekomenderar verkligen den!!) ett bra slut på en intensiv pluggdag. Inte så konstigt att jag inte är lika motiverad idag kanske... Men imorgon!.....

Aloha

Inga kommentarer: