tisdag 7 oktober 2008

sjuk

Jag mår verkligen inte bra idag... Jag har grymt ont i halsen och det känns som hela strupen ska skäras upp av maten som jag äter. (specielt frukosten var jobbig att äta, lunchen gick bättre). Hostar typ upp lungorna med så det första jag ska göra när jag kommer hem är att dyka ner i medicinlådan. Jag behöver kurera mig. Ska man dricka varmt eller äta nåt kallt för att det ska lindra mest i halsen??

sex timmar matte idag har ju inte gjort att jag har blivit piggare precis. Men jag gör så gott jag kan. Ikväll ska jag verkligen försöka derivera några tal till å läsa geologi. Jag bara måste helt enkelt.

Jag hoppas verkligen att jag mår bättre snart den här förskylningen har hållt på i typ tre veckor nu! Den tar kol på mig!! Egentligen skulle jag bara vilja sova bort allt men då får jag dåligt samvete över att jag inte pluggar å när jag väl borde plugga så har jag inte precis varit den flitigaste de senaste dagarna. Jag måste ut ur denna onda cirkel fort som fan om jag ska klara av de sista veckorna innan tentan.

Ciao

Inga kommentarer: