lördag 4 oktober 2008

S.I.G.A.R.R

Nu har jag precis ätit frukost. Eller snarare lunch kanske. Klockan är typ två...
Det blev en väldigt sen dag igår, jag var inte hemma förren halv sex på morgonen. S.I.G.A.R.R en var något av en succe (i alla fall till en början) Jag och Mathilda ägde dansgolvet och jag hade hur kul som hälst. På förrfesten borta hos maskinteknikerna lärde jag känna några killar och under kvällen pratade jag med en massa folk. Det är de som är det fina med fester där alla sektioner är välkommna. Det blir lite som man stänger in sig på V-sektionen lite för mycket annars. Alltid kul med nytt folk.

Framåt tre stängde de och jag gick iväg på "efterfest" borta vid datateknikerna. Varma köttbullar och spagetti klockan fyra på natten kan verkligen vara gott!! Jag var typ inte ens trött (fast jag var nog de egentligen.... övertrött med andra ord)

natten (eller morgonen som de egentligen var efter fem) hade kanske inte det bästa slutet men det är väll sånt man får lära sig leva med tyvärr...

Ciao

Inga kommentarer: