måndag 20 oktober 2008

En gjord. En kvar!

Så var första tentan gjord! Känns väll hyfsat men jag är inte riktigt 100 övertygad. Jag får vänta tre veckor på resultatet så vet jag sen vad jag tycker om den... hehe

Nu kan jag i alla fall släppa geologin och fokusera på matten. Det lär behövas. Jag tror att den är riktigt svår och jag har bara tre dagar på mig att lära mig alla bevis, formler standardderivator, standardgränsvärden och mycket annat.

Jag ska kämpa på och göra mitt bästa i alla fall.

Nu är jag trött och slö. Förskylningen är inne på sjunde veckan nu. Om den inte är borta innom en vecka så har jag funderat på om jag ska uppsöka läkare, eller överdriver jag nu? Men det kan ju inte vara normalt att hosta och inte kunna andas normalt i två månader??

Nåja jag får följa upp det vid ett senare tillfälle...

Ciao

Inga kommentarer: