söndag 12 oktober 2008

sliten

Jag skulle ju pluggat ikväll? Det blev inte så..förskylningen tar musten ur mig... Men har förvisso pluggat typ hela helgen ändå...men jag skulle nog behövt lite till... men det är inte så lätt att plugga själv när man inte har någon att fråga, när man fastnar.

Sen har det ju också varit städkväll i korridoren (varje söndag). Det går fort att städa om man är ett par stycken. Och sockerkakan som vi bakade blev riktigt god. Jag bidrog med äggen. De var förvisso två dagar för gamla men vi antog att vi kunde använda dem endå... Den blev hur god som hälst i alla fall...

Imorgon blir det mera plugg...hur ska jag orka. De här två kvarvarande veckorna kommer ta kol på mig. Bara jag inte får magsår eller liknande.

Få mig att härda ut... om två veckor är det över...(för den här gången) fast sen kommer ångesten om man har klarat det eller inte...

Jag orkar inte tänka så långt fram i tiden. Jag fokuserar på nuet och att jag borde plugga matte men mitt huvud är för trött för det nu.. Jag tror att jag ska uppsöka sängen snart faktiskt...

Imorgon är en ny dag! Med nya krafter! tänk positivt!

Inga kommentarer: