söndag 12 oktober 2008

Plugghelg

Fredag: Pluggade större delen av kvällen
Lördag: Studiocentrum mellan 11.30-17.00 (pluggade såklart)
Söndag: Studiocentrum mellan 12.00-17.00 (pluggade!!!)

Så visst kan jag ta mig samman och plugga om jag bara vill. Problemet är att jag har inte hunnit med mer än hälften av allt jag hade tänkt mig. Jag vet i sjutton om jag hinner bli färdig innan tentorna. En vecka går jäkligt fort. Varför började jag inte tidigare?? Varför är man alltid en sån tidsoptimist??

Jag hoppas bara att jag kommer bli tillräckligt förberedd

Lördagkvällen bestod dock inte av plugg. Då var det lördagsmys med min andra halva och vi åt mat och var på bio. Step brothers blev det. Jäkligt kul film fast ibland var det lite för mycket. (inte så rumsren film alla gånger, men den var rätt kul endå...hehe) Men de var verkligen skönt att få skratta lite och inte bara plugga!!

Fler sånna kväller behöver jag! Ge mig!

Inga kommentarer: