torsdag 23 oktober 2008

Snart är det äntligen slut!

Nu är det bara 16,5 timmar kvar. Sen är denna jobbiga hemska tenta period över för min del!!! Jag längtar nåt så sjukt mycket!!! Jag har pluggat och pluggat och ändå känns det inte som att jag kan nånting. Jag är inte det minsta säker på att jag kommer klara det men jag hoppas ju endå... Allt handlar om tur! Ifall man får de få frågor som man verkligen kan.

Inte nog med det. För att göra det här inlägget ännu mera deprimerande så kan jag medge att min förskylning FORTFARANDE är kvar. Nu finns det tillomed fler än jag som har föredragit ett läkarbesök.... De vill säkert ha blodprov då och de vill inte jag! ja får se hur jag ska göra.... men först matten, sen andra problem... Orkar inte tänka på om jag har något virus eller liknande. Det är ändå säkert bara en jävligt seg förskylning!! Inget farligt alls...

Nu ska jag sista-minuten-plugga lite innan det blir dags att dyka ner i sängen. Imorgon gäller det!! Jag hoppas att turen är på min sida!!!

Aloha

Inga kommentarer: