fredag 31 oktober 2008

Fredag

Jag har visst inte uppdaterat mig på nästan en vecka nu! Men här kommer den.

Skolan lunkar på som vanligt. Första veckan denna läsperiod är klar och jag ligger bara lite efter i matten och fysiken. Får försöka ta igen det i helgen. Annars har jag inga andra helgplaner. Skulle säkert kunna gå på nåt halloweenparty men jag tror inte jag har lust nu. Har inga utklädningskläder heller. Plus att jag behöver en slapp helg!!

Klart, det hade ju varit trevligt om daniel hade varit kvar i helgen men nu är han inte det. Så då får jag roa mig på egen hand helt enkelt. (tänk att man kan sakna någon efter bara en timme?) Jag ska iväg nästa helg så det jämnar ut sig. =)

Då blir det kalas hos min vänn Betty. Länge sen vi sågs nu! Tänk när vi var små, Då sågs vi varje dag i flera timmar. Ibland hela dagar i sträck. Det var många som undrade om vi aldrig tröttnade på varandra. Men icke. Aldrig kommer jag göra det! Riktig vänskap håller trots avstånd. (De kunde ju varit värre, jag kunde ju ha bott i luleå)

Efter det blir det hemfärd till älmhult och farsdag midag hos farföräldrarna på söndagen.

Men det är nästa helg, det är en hel vecka kvar. Tills dessa blir det mycket matte och fysik. Kanske man skulle försöka tränga in ett litet besök i Delphis badhus... =)

Inga kommentarer: