söndag 29 juni 2008

Horoskop

Jag brukar aldrig ta horoskop allvarligt utan jag läser dem bara för att det är skoj nån gång då och då. Men idag när jag läste mitt horoskop så blev jag helt överraskad när det stämde till 100%.

Fiskarna 19/2-20/3
Du längtar efter nöjen, omväxling, en resa. Lördagen blir fin men inte riktigt så äventyrlig som du vill.


Den här lördagen tycker jag faktiskt har varit väldigt fin, jag har ju fått ungås med flera av de människor som betyder nåt för mig. (De finns flera, men man kan ju inte alltid umgås med alla på en gång)

Därimot har äventyrsnivån idag varit väldigt låg och det är något som jag saknat. Jag älskar att göra galna saker som inte förväntas av mig, tyvärr händer det inte särskilt ofta.

Det är något jag får ändra på. Kanske redan under sommaren?

Så självklart längtar jag efter nöjen och resor. Allt som bidrar till en omväxling i mitt liv. Som det ser ut nu kanske det blir en kort liten nöjestripp till kristianstaddagarna redan nästa vecka.

Är det slumpen att horoskopet stämmer eller är det meningen att det ska stämma? Det är så man börjar undra! =)

Detta blev mitt 200:de blogginlägg. Ett litet jubileum...hehe...

Inga kommentarer: