torsdag 19 juni 2008

Truckförare nr. 1

Idag har jag fortsatt med att köra truck, de går framåt.

Istället för att bara hämta en pall, köra runt den och sedan sätta tillbaka den igen har ja fått en snabb genomgång om hur datorn i truckarna fungerar och kunde därmed göra min aförsta uppdrag. Först leta upp rätt pall i den enorma byggnaden, sedan lokalisera mig och ta reda på var någonstans jag skulle ställa pallen. Det svåraste är att htta tycker jag, själva trucken börjar jag lära mig nu...

Jag har tillomed kört gasen i botten idag på långa raksträckor med stora sängar som last, baklänges till o med. Jag är stolt över mig själv =)

Sen var det ju bara det där med teorin. Imorgon är provet och jag har redan pluggat i 2,5 timme idag sen jag kom hem. Nu ska jag snart göra sista repetitionen på internet och därefter fortsätta att repetera med boken så mycket jag hinner fram till imorgon.

suck vad tråkigt...

Inga kommentarer: