tisdag 3 juni 2008

Oförberedd?

Idag var det lekar på torget. Jag tittade förvisso bara på, men det var ganska trevligt endå. plus att teknik vann tävlingen!!!!! superkul....

Vi fick även sluta tidigare än beräknat så jag spenderade eftermiddagen med Betty. Alltid lika nice. Efter en del prat om morgondagens äventyr som stavas Bal kom vi fram till att jag är nog den som är minst förberedd....hehe

Jag har överhuvudtaget inte provat min klänning sen jag köpte den. Inte ens efter att jag fick tillbaka den efter en del ändringar som har gjorts. Clever eller va tycker ni??? Jag har inte heller provat min studentklänning sen jag köpte den och definitivt inte tillsammans med skorna. Det har inte funnits tid och jag har haft annat att tänka på. Dålig ursäkt, jag vet.

Jag är nog den enda, framförallt tjejen, som har missat den lilla detaljen...

Det blir lite till att hoppas på turen...hehe....Det blir nog en intressant vecka.....fast kul hoppas jag!!

Jag återkommer om hur det går....

Imorgon kommer Peter hem. =)
Ciao

Inga kommentarer: