onsdag 25 juni 2008

sommarhobby?

Jag letar för fullt efter en laptopp nu. Jag vill bara ha en så fort som möjligt nu. Den som jag hade tänkt införskaffa verkar vara slut och framställs inte längre, tyvärr.... men jag har hittat en annan som jag också gillar. Problemet med den är att de verkar vara ett sjukt udda tangentbord. Knapparna z och y verkar ha bytt plats. och istället för å finns det ett u.... (två stycken då alltså) caps-lock knappen verkar vara ersatt med en shift knapp så det finns typ tre stycken....

Det bara måste vara tryckfel i bilden eller nåt för så ser ju inte ett tangentbord ut?? Det är ju helt knassigt...

Förutom det har jag spenderat förmiddagen med att titta runt på internet en del. Man blir jäkligt lat när man inte jobbar....tur att jag börjar på måndag!

Jag hittade i alla fall en massa coola jongleringssidor där de visade olika trick som man kunde göra och en del av dem verkade inte helt omöjliga. Det visade sig även att jag kan redan ett trick som jag inte har vetat om att det är ett trick, jag trodde bara att det var ett anorlunda sätt att jonglera på. De har tydligen ett namn också... (kommer dock inte ihåg det nu) Coolt värre...

Jag tror att jonglering ska bli min sommarhobby. Jag ska lära mig många trick innan sommaren är över. Det är mitt mål i alla fall, sen får vi ser hur det går....haha...

Inga kommentarer: