söndag 1 juni 2008

Snart är det dags!

Städningen fortgår här hemma. Sudenten närmar sig med stormsteg!! Det är bara fem dagar kvar!! Tjohooo!!

Sen är jag äntligen fri och kan njuta av en underbar sommar. För det kommer det att bli. Jag har precis kommit på att sommajobba på lagret kommer innebär många långa hårda arbetstimmar inklusive en truckutbildning som jag måste plugga teori på (flashbacks sen jag tog körkort) och även klara de praktiska övningarna.

Men jag ser det som en utmaning! Jag ska göra allt jag kan för att det ska bli en rolig tid då jag kan lära känna nya människor, gamla som unga!! =)

Men en liten sak oroar mig. Mitt öga krånglar lite (igen). Det kan vara en vagel eller något liknande och det känns inte bra. Jag hoppas att det lägger sig och slutar göra ont till nästa vecka i alla fall.

Ciao

Inga kommentarer: