fredag 30 maj 2008

Friday

Klockan är inte ens tio och jag har redan varit i skolan och vänt. Men så skulle jag ju bara prata lite med Lars och Andreas. Det gick ju fort. Jag fick även reda på att jag fick MVG på mitt fysikarbete, trots några slarvfel. Det gjorde min dag idag! Tyvärr räcker det inte för att det ska bli mvg i kursen utan jag får nöja mig med vg. Men det tycker jag är bra då jag har trott nästan hela tiden att det ska bli g. =)

Jag fick ett papper med alla betygen idag (inte det riktiga men en kopia typ) så nu vet jag till 100 % vad jag får och överlag är jag nöjd, men jag kunde ha gjort bättre ifrån mig i vissa kurser. Nåväl, jag hoppas att det ska räcka endå.

Jag har i alla fall gjort en klar förbättring sen grundskolan (inte för att jag var dålig innan) och den förbättringen är jag stolt över. När jag börjar universitet/högskola ska jag utvecklas ännu mer och jag ser möjligheterna.

Nu ska jag snart ut till byn och göra ärenden, ska bara vänta till efter tio så att alla affärer är öppna....hehe

Ciao!

Inga kommentarer: