torsdag 22 maj 2008

Underbara dag!!

Idag har jag haft mitt sista matteprov i matte E. Jag är så glad för att det är över!! Nu väntar jag bara spänt på betyget. Men just nu är jag bara så glad att det är över!!

Det enda som återstår är en fysikinlämning som är jättejobbig, men när den är klar så är allt klart. Jag ska ha en "jobba hemma dag" imorgon och då ska jag göra på fysiklabben konstant hela dagen enda till jag stupar (Eller inte riktigt så långt) Men jag ska verkligen komma så långt jag bara kan imorgon så att jag kan börja se ett slut på det också.

En annan underbar sak är att jag har pratat med stefan idag och med viss tvekan fick jag MVG i kemi. Hur underbart är inte det?? Speciellt för att jag hela tiden har trott på ett VG. Det gör mig superglad!!

Sen har jag nog inte nämnt att flyget till Luleå är bokat. Vandrarhem är bokat. Jag har verkligen bestämt mig för att åka upp och titta på universitet, det ska bli hur kul som helst. Det enda som jag är livrädd för är att jag måste mellanlanda i Stockholm och rädd för att gå vilse på arlanda!! Jag kommer stirra runt och var supernervös enda till jag sitter på planet till luleå. Sen vet jag inte heller var jag hittar flygbussen in till luleåcity, men den kan ju inte vara så långt ifrån!!

Jag tror nog att resan ska ordna sig, det är bara så nervöst för jag har aldrig flygit själv. Det är alltid pappa som har tagit hand om allt så det var bara till att följa efter. Men nu måste jag verkligen klara mig helt själv!!! Det är ju i alla fall positivt att det är svenska flygplatser så att jag kan förstå allt bra.

På fredag är det örebro som gäller!!

See yaa

Inga kommentarer: