lördag 17 maj 2008

Fredag idag!

Idag har jag både hämtat min studentmössa och provat ut frisyr till balen. Man kan väll säga att det blir lockigt, lockigt och lockigt hehe....Det kommer nog att bli en ovanlig syn för många, inte minst för mig själv. Jag som alltid har spikrakt hår. Det blir en hel del utsläppt också fast endel uppsatt. Jag ska bara se om jag hittar ett fint spänne också, annars är det fint utan med. Jag ska fundera på vilket jag vill ha.

Jag har även skrapat ihop lite vuxenpoäng idag. Jaghar kört lillbrorsan till banken. Det är väll vuxet? och om bara en liten stund ska jag passa barnen igen. Det var ett tag sen sist nu och idag blir första fredagen som jag passar dem.

Jag hoppas bara att det inte regnar alldeles för mycket som det gjorde när jag gick ut från frisören. Snälla som de är så fick jag låna ett paraply av dem. Jag ska lämna tillbaka det om nån dag när jag har tid att titta förbi.

Annars är det matte, fysik, matte och mycket fysik kvar att göra till studenten. Det är det enda som jag har kvar nu i stort sätt, inte för att de är så lite de heller. Jag har även fått reda på att mitt fysikbetyg hänger på hela detta arbetet som jag ska göra. Klarar jag det med goda resultat så får jag ett steg högre än vad lars egentligen hade velat sätta på mig =) Då blir jag glad. Jag ska jobba hårt med det så att det blir superbra. Synd bara att jag har matte nationellt nästa vecka som jag också måste koncentrera mig på.

Nåväl, snart är allt över och jag ska snart till Örebro =) (och förhoppningsvis Luleå)

Det enda tunga orosmolnet är sommarjobb. Inget svar än, jag väntar nervöst.

Inga kommentarer: