fredag 23 maj 2008

Yes!

Det finns myckat att glädjas för här i livet, jag har nog bara inte insett det. Jag har haft en väldigt deprimerande tid om man tänker på mina tidigare blogginlägg. Jag kan bara meddela att jag nu går in i en ny fas. En mer positivare!

Jag bara kände att allt vände. Vände till nåt positivare. Allt på grund av ett telefonsamtal. Tänk vad man kan vara glad! Jag har nämligen fått ett sommarjobb!! på åtta veckor. Är det inte helt underbart? Hon var väldigt stressad och de krävde svar direkt för att de måste fylla ut de sista platserna. Det blev i alla fall ett tvåskift inklusive en truckutbildning på IKEA lagret. Jag trodde att mina chanser för det var noll, men jag hade fel. Ibland är det bra att ha fel??

Andra saker som glädjer mig nu är:
- Resan till Örebro med UMK i helgen.
- Balen och studenten.
- En del överaskande betyg.
- Resan till Luleå för att titta på universitetet.
- Att jag förhoppningsvis får träffa Betty snart, jag saknar faktiskt våra samtal. Jag hoppas att det blir lite mer tid för det framöver.

Det är klart att jag oroar mig lite för hur det blir till hösten men nu är det faktiskt snart sommarlov och då ska jag njuta! bara jag blir klar med fysikuppgiften snart. Jag har jobbat med den hela dagen men det är fortfarand aldeles för mycket kvar. Nåväl det blir nog bra.

Ciao underbara dag!

1 kommentar:

Betty sa...

Vad roligt att höra att du fått jobb! Grattis, grattis. Vi måste verkligen försöka träffas snart. Ha de underbart så länge. Kramar Betty