lördag 10 maj 2008

Praktiken är slut

Nu har det gått ett par timmar sen jag avslutade min sista dag på IKEA of Sweden och jag saknar dem redan!

Hela gänget tyckte jag var trevliga och min handledare var super. (Lycka till på ditt nya jobb!) Det var ju snällt av dem och ge oss en avskedspresent. Det var ju inte lilla saken heller utan en hel fotölj fick vi inklusive fotpall!! Det är förvisso ett provexemplar och är inte sprillans ny, men det gör ingenting. Jag gillar den endå.

Den passar egentligen inte in så bra i mitt rum men förhoppningsvis så kan jag ha den när jag flyttar till nått eget större.

Jag hoppas att jag får komma tillbaka nån gång. Kanske fortare än jag tror?

Nu är det full fokus på skolan i alla fall. Bara några veckor kvar. Jag måste orka. Jag bara måste.

Inga kommentarer: