onsdag 28 maj 2008

Äntligen färdig

Jag har inte bloggat på nästan en vecka nu, men det har varit så mycket att göra de senaste dagarna. Inte minst fysiklabben. Men nu tror jag att jag äntligen kan få vila ut från skolarbetet ett tag framöver. Jag har nämligen skrivit ut mitt arbete nu (22.45) och bestämt mig för att lämna in det imorgon. Jag hoppas verkligen att Lars blir nöjd.

Första tanken som kommer upp är nu "jaha, va ska jag göra nu då om dagarna?" men jag behöver inte oroa mig för att inte har något att göra. Bl.a så måste jag städa. Mitt rum har i stort sett förfallit de senaste veckorna och så kan det ju inte vara när jag tar studenten.

Jag har skrivit en lång lista på saker som jag nu ska ta tag i och fixa innan studenten. Det ska verkligen bli nice och slippa skolarbetet nu alltså.

Nästa vecka smäller det. Det gör verkligen det. Tänk att jag avslutar 13 år i skolan om en vecka (nåväl, 9 dagar). Det är helt osanolikt, men det händer faktiskt.

Jag hade förövrigt min sista trumpetlektion idag. Känns lite sorgligt faktisk. Min sista chans att spela är den 6 juni nu och jag tror att jag vill vara med så att det blir ett riktigt avslut. Synd bara att det är dagen efter studenten. Vi får väll se om jag orkar stiga upp i vettig tid.

Jag hoppas verkligen att jag kommer fortsätta spela trumpet och inte glömmer bort det, för när man är en grupp människor som spelar tillsammans kan det faktiskt vara riktigt roligt!!

Nä, nu måste jag sova, klockan är mycket.

Inga kommentarer: