onsdag 7 maj 2008

Inte min dag idag

Idag på IKEA har jag fått montera två bäddsoffor. Det var kul, synd att de inte passade riktigt, men med lite klureri fick man ihop dem. =)

Jag hade det så trevligt idag så jag glömde helt bort tiden med att jag skulle sluta tidigare idag (Som jag gör varje tisdag) Jag brukar sluta halv fyra men det var inte förrens mamma ringde fem i fyra som jag kom pa att jag skulle vara på dansen klockan fyra. Det var bara till att plocka ihop snabbt som tusan och skynda ut till bilen där mamma väntade.

Jag bytte till o med om i bilen. Något som jag för övrig aldrig gjort. Men har man brott så har man. Konstigt nog så hann jag också på fem minuter! Duktiga mig!

Dansen var skitkul, som alltid det är bara så jävla synd att jag troligtvis inte kan vara med på föreställningen.

Desverre var det inte lika kul på UMK. Nytt hatobjekt är på G. Micke var ingen hit med sitt käftande hit och dit. "Om du förväntar dig att folk ska lyssna på dig så måste du ju lyssna på andra också och ta lite kritik!" (Micke är vår andra dirigent för Robert var tydligen i London av alla ställen!)

Inte nog med det, så var jag lite snurrig när jag kom hem. Jag gick för att hämta mina glasögon när jag skulle se på tv. Jag tyckte det var lite snurrigt att titta i dem och jag förstod verkligen inte vad förrens jag kom ihåg att jag hade linserna på mig.

Det är verkligen inte min dag idag!! Fast en del saker har varit kul!

Ciao

Inga kommentarer: