tisdag 10 juni 2008

Snart bär det av...

Snart bär det av. Om ett par timmar sitter jag på flyget upp till Luleå och regn. Ja tyvärr så kommer det nog att regna större delen av min tid där om man ska tro på väderleksrapporterna.

Det ska bli så spännande att göra denna resan själv, men jag kommer nog virra runt på arlanda både en och två gånger. Men det ska nog lösa sig.

Jag har till o med köpt världens minsta tandkrämsförpackning, endast 15 ml. Jättesöt.

Eftersom jag har tänkt klara mig på endast ett handbagage för att slippa oron över att bagaget ska försvinna måste jag hålla mig under 100ml när det gäller allt flytande. Det är inte lätt, men det får gå, jag har offrat en del saker som jag annars skulle tagit med, som ex. hårspray.

Jag hade verkligen behövt ta med vicks men den förpackningen är för stor. Jag hoppas bara att jag klarar av att andas hyfsat normalt med en halv renessans flaska. Jag kommer säkert börja kippa efter luft redan efter ett par timmar, men det känns jäkligt onödigt och cheka in bara en enda liten sak så jag får överleva på det lilla jag har. =)

Det är lite av spänningen...hehe...

Jag hoppas att det sitter några pratglada shysta personer bredvid i planet.... =) Det blir lite roligare då.

Mer info om de följande dagarnas äventyr kommer....

Ciao

Inga kommentarer: