söndag 1 juni 2008

Söndag

Mitt öga är fortfarande lite konstigt, men jag hoppas att dett känns tillräkligt bra så att ja kan ha linser imorgon. Annars blir det svårt att se alla på torget när vi ska vara där och "leka" med skolan. Det blir nog en rolig dag.

Idag har jag hälsat på mormor. Det var kul att träffa henne och det kändes bra att jag fick säga hej då till henne. På torsdag åker hon och det kommer dröja länge innan jag får möjlighet till att träffa henne igen. Love you!

Förövrigt har jag spenderat kvällen lite med att gå in mina studentskor. Det går väll sådär, och det är lika dant med balskorna. Något säger mig att jag kommer få grymt ont i fötterna när dessa dagar är över. Men jag ska ha skoj i alla fall.

Nu är det ju bara sista veckan kvar innan jag officiellt är en fri människa. (För en tid i alla fall) Det ser även ut som om det vakra vädret kommer att hålla i sig. (Jag hoppas!!!)

see yaa

Inga kommentarer: