lördag 28 juni 2008

Jag blir så arg och irriterad

när ingenting fungerar.

Jag borde vara glad idag men jag är så långt ifrån glad man kan komma. Min dator kom idag och det tog inte ens 48 timmar.

Men det stora problemet är att det går inte att ansluta den till internet, hur mycket jag ens försöker. Verken pappa eller supporten kan fixa det. Allt annat verkar fungera bra, men jag kan omöjligt komma åt internet. Det verkar vara nåt fel på nätverkskortet och det är ju inget som vi kan laga.

Just nu ser det ut som att jag måste skicka tillbaka datorn och förhoppningsvis får jag byta eller pengarna tillbaka. Eftersom jag har startat upp datorn och så är jag osäker på om man får byta. Men jag tycker ju att det ska gå på garantin. Undra bara hur mycket frakt hit och dit det är som jag ska betala.

Just nu känns det som jag har slängt tusenlappar i sjön och jag är verkligen ledsen. Jag är ju inte gjord av pengar ju. Jag kan inte heller ringa till netonnet för de har inte öppet på helgerna. Jag måste alltså vänta enda till måndag efter att jag har slutat jobba innan jag kan ringa och sen får jag nog skicka iväg datorn i alla fall och förhoppningsvis får jag en ny som fungerar utan att jag betalar extra för den.

Men hela den här processen lär ju ta hur lång tid som helst. Gud vad förbannad jag är nu. Varför kan man inte få saker som fungerar för?!?

By the way, min tv har slutat att fungera. Av misstag har jag kommit åt nån knappjävel som har förstört tv:n, endast "myrornas krig" visas.

Kan den här dagen bli sämre!?!?

Inga kommentarer: