måndag 23 juni 2008

Midsommar

Nu är jag hemma från Öland och årets midsommarfirande är över. På själva midsommarafton hade vi världens bästa väder (i alla fall halva dagen) Jag låg och solade i 25 grader och strålande sol. Ingen blåst heller. Perfekt väder!!

Midsommarmaten var hur god som helst och jordgubbarna var perfekt sötade och tillsammans med glass var de supergott.

Tänk för ett par år sedan då jag inte åt jordgubbar, vad tänkte jag med då egentligen? Jag blev till och med erbjuden 10 kr för att äta en pytteliten jordgubbe, men total vägrade....

Ja mina matvanor är definitift ändrade sen jag var liten...haha

Jag roade mig även en del med att jonglera en del med några tennisbollar som vi har i stugan. Jag har inte jonglerat på hur länge som helst. Varför har ja inte det för? Det är ju kul.... Jag övade faktiskt lite med fyra bollar. Dock gick det inte så bra, men med lite övning ska jag nog klara av det också.... Sedan är det dags för fem stycken!!! Lite "konster" hade klart varit roligt att kunna de med... hehe

Vi får se hur bra jag verkligen blir på det! hehe

Ciao

Inga kommentarer: