söndag 29 juni 2008

Lördag

Ja va ska man säga idag? Jag har varit i växjö en runda idag. Mest som smakråd, men de var ganska kul endå. Det var länge sen jag gjorde nåt med hela familjen (Peter var dock inte med, men de beror ju på att han e i malmö). Jag hittade flera snygga saker både till pappa å tony, men till mig själv blev det nada med kläder. Jag hittade dock en sån man tar puder med.

Så jag har inte shoppat särskilt mycket, men de gör inte så mycket för jag har endå ingen plats i garderoben...hehe

Vi käkade även på Max. Gamla goa minnen väcktes sen luleå...haha... Vi var dock inte där inne lika länge.....jag får nog kämpa om jag ska lyckas slå luleårekordet...haha

Jag har i alla fall lyckats få ihop min tv nu så att jag kan titta, det var nån kanaländring som behövdes göras....Jag tryckte på typ alla knappar och till slut hittade jag rätt =)

Min dator därimot går de inte lika bra för. Vi ska göra ett sista försök imorgon och får vi inte ihop den så får jag försöka byta....suck va omständigt....

Inga kommentarer: