måndag 31 mars 2008

Checklista

Har kommit hem från Öland idag. Det är alltid lika avkopplande att resa till stugan. Jag kommer sakna att inte kunna åka ditt oftare sen...

Jag har även införskaffat mig ett par grejer till studenten nu. Jag kan med glädje meddela att följande saker är avklarade:

- The perfect Dress till studenten. Vit (såklart!), knälång, blommig i tyget & band där bak.
- Skor som passar till studentklänningen.
- Studentmössa. Ska endast hemtas.
- Balklänningen (ska hämta den redigerad och klar imorgon)
- Balskor och övriga tillbehör.
- Jag vet t.o.m vilka underkläder jag ska ha.

Det enda som är kvar är att komma fram till vilka smycken som jag ska ha på bal och studenten. möjligtvis köpa ett par strumpbyxor med.

Jag har även passat på att köpa ett par vardagsskor som jag kan ha i skolan. Just what I needed! Jag var nog i skoaffären i över en timme men då hittade jag två par =) Det är skitjobbigt att köpa skor till mina fötter. Jag hoppas bara att jag inte kommer få skoskav av bal och studentskorna. Jag ska försöka gå in dem här hemma om jag kommer ihåg =)

Inga kommentarer: