måndag 10 mars 2008

Inte på topp precis...

Idag vaknade jag med världens nästäppa. Jag har haft svårt att andas hela helgen men värst var det nog i morse. Nu tror jag att det börjar bli bättre iaf...

Jag har nämligen inte tid att bli sjuk. Det är skola imorgon plus att jag ska träffa Betty. Men lite vicks, renessans och vila ska nog göra susen =)

Har hälsat på mormor idag med. Det var ett tag sen så det var ju trevligt =)

Jag skulle göra en god gärning igår som höll på att inte gå så bra. Jag skulle göra fruktsallad till familjen men när jag skulle leta upp en sån där rund sak som man skär klyftor i äpplen så att kärnhuset försvinner skar jag mig på fingret och det gjorde jätteont, för jag tror att jag typ tryckte in fingret i det vassa. Inte särskilt smart. Specielt inte när det gäller mig. tur att mamma och pappa var i närheten så att jag fick plåster fort för det dröjde inte många sekunder innan jag var tvungen att lägga mig ner.... Suck....vad är det med mig altså!! Den här gången gick det ju relativt bra, ingen svimning men det var inte så långt ifrån...blodet rann ganska bra så det tycker jag var en stor bedrift att jag klarade mig den här gången.

Jag måste göra något åt det här, men vad?? finns det ett sett att ta sig förbi den här reaktionen utan att behöva utsätta sig för smärta?? Knappt troligen men jag önskar att det gjorde det.

Fruktsalladen blev iaf god (mamma fick göra färdigt den)

Inga kommentarer: