fredag 14 mars 2008

Motivation

Kan nån ge mig lite motivation?

Jag har ett superviktigt fysik nationellt prov om en vecka och jag har noll motivation till att plugga. Jag måste verkligen fixa detta, och det räcker inte med godkänt.

Jag ska verkligen försöka andas fysik och leva fysik i en veckas tid. Sen kan jag lugna ner mig lite för då är det påsk!

Om det är nån som har förslag på hur jag kan öka motivationen så lyssnar jag!

Jag vet i alla fall vad jag ska göra i helgen =/

efter maten måsta jag börja med fysiken. På allvar. Jag går inte och lägger mig förren jag har gjort minst fem uppgifter och förstått dem alla. Nu har jag bestämt det.

Ciao

2 kommentarer:

Betty sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Betty sa...

Jag vet du klarar det. Kom igen, vännen! Positivt tänkande du vet.
Man kan se ljuset i tunnelen.

Kramar
Betty