söndag 23 mars 2008

Påsk

Idag vill jag säga Grattis på födelsedagen till Peter som fyller 21!! Grattis! Jag hoppa du får det kul när du sätter upp piltavlan...haha =)

Kalaset igår var ganska trevligt det med. Fast det hade ju varit bättre om jag inte hade varit så himla sjuk. Jag fick typ viska allt som jag skulle säga. Skit jobbigt var det i alla fall.

Jag börjar väl må lite bättre, jag har inte så överdrivet ont i halsen, men därimot hostar jag grymt mycket. (Jag har nog inga lungor kvar ikväll) Samt är jag väldigt täppt i näsan. Men jag har inte ont i halsen!!!! Det är det bästa!!

Jag hoppas och tror att jag ska må ännu bättre imorgon. Jag måste börja ta tag i allt på riktigt om jag ska få nåt vettigt gjort det här lovet.

Den här påsken blev inte riktigt som jag hade tänkt, men livet blir ju inte alltid det heller. Då får man göra det bästa av situationen.

Inga kommentarer: