fredag 7 mars 2008

Till hösten

Jag längtar till sommaren. Sååå mycket. Jag hoppas att jag får ett jobb på ikea antingen i varuhuset eller på lagret.

Den här sommaren blir verkligen en övergångsperiod i mitt liv. Gymnasiet är då slut och allt som har med skola att göra behöver jag inte tänka på under hela tre månader. För jag har verkligen inte en susning om vad som väntar i september. Klart att jag vill plugga vidare men jag vet ju inte hur allt funkar på den skolan så allt blir ju helt nytt. Det är nästan lite läskigt.

Jag ska hoppa in i en framtid som jag inte vet någonting om och försöka göra mitt aldra bästa. Det kommer att bli en utmaning. Men en utmaning som jag känner mig redo för att anta!

Det enda jag behöver bekymra mig för är att skaffa en bostad och införskaffa mig en dator. (Fast det är ju en stor utmaning som säkert kommer ge mig ångest). Men det kommer jag att klara!!Jag tänker positivt. Det blir roligare då!

Inga kommentarer: