lördag 8 mars 2008

Vara duktig

Idag har jag varit duktig. Jag har varit i skolan och lämnat in mitt fysikarbete. Jag har sedan varit hemma hos farmor och farfar i ett par timmar och fick hjälp med att slippa min smörbytta. Det är verkligen ett monsterjobb att slippa hela den. Men när man är två går det ju fortare. Jag fick även god fika efteråt. Bullar är supergott.

När jag kom hem följde jag med mamma till maxi och veckohandlade. Där träffade jag på josefine min religionslärare. Det är lite konstigt när man möter lärare på andra ställen än i skolan. Men hon är ju alltid lika trevlig så jag klagar inte.

Om jag bara hade haft alla mina läxor gjorda nu så hade den här dagen varit perfekt. Men de orkar jag nog inte göra. Ytterst lite i så fall. Det är ju trots allt fredag.

En annan duktig sak är att jag har bestämmt för att göra fruktsallad imorgon att smaska på till schlagerkvällen. Nu är det ju andra chansen så nästa vecka blir det final. Jag undrar vilka som vinner? =)

Ciao!

Inga kommentarer: