lördag 1 mars 2008

Scottdagen!

Idag är den dagen som bara infaller in gång vart fjärde år. Det måste vara konstigt att fylla år idag.

Idag när jag skulle ta på mig mina linser tyckte jag att de känndes lite tjockare än vanligt och jag såg lite smått snurrigt, men jag tänkte att de skulle gå över. Efter att ha haft dem i tio minuter fick jag dock panik på dem och var tvungen att ta av dem. Jag såg då att de såg lite konstiga ut och när jag tittade riktigt noga så såg jag att de var två stycken! Inte konstigt att jag såg konstigt med två linser på samma öga! Det måste ha blivit fabriksfel. Så efter att ha tagit bort den ena linsen funkade det bra att använda den andra. Som tur var. Det blev säkert så, bara för att det är scottdagen. =)

Nu är det helg också, ska bli välbehövligt. Bara tre veckor till påsklovet och sex veckor till APU:n Jag hoppas att jag få vara på IKEA. Snart är det Studentdax!!

Inga kommentarer: