tisdag 1 april 2008

My day!

Idag har jag invigt mina nya svarta skor. De är faktiskt väldigt bekväma. Nöjd! Jag var faktiskt i växjö idag på en snabb visit. Jag skulle hämta min balklänning. Det var väldigt snällt av farfar och farmor att låna ut bilen till mig idag. Tack!!

Jag köpte även än sommarklänning (vilket är ovanligt för min del) och ett par knä långa byxor. =) Dvs några hundralappar fattigare =(. men några kläder rikare =)

Det roligaste med idag var när jag hade kommit hem och det ringer på dörren. Kvinnan som står där frågar efter mamma men hon är inte hemma utan veckohandlar. De hade tydligen kommit överrens om att åka iväg på en liten tillställning som mamma helt hade glömt bort tydligen. Så där stod jag och pappa och viste inte riktigt vad vi skulle säga. Men sedan ringde vi mamma och kom fram till att jag skulle följa med den här kvinnan ner till maxi där hon kunde hämta mamma och så fick jag ta vår bil och köra hem maten. haha stackars mamma, men jag tyckte det var lite kul i alla fall =)

Det var lite krystat att åka bil med någon som jag aldrig träffat förr, men hon var trevlig och vi pratade om lite allt möjligt.

En dålig sak med den här dagen är att jag har ont i halsen igen. Usch! JAg vill dansa imorgon ju.. Jag kan kanske göra det endå om jag tar det lugnt....

nu måste jag snart plugga lite till...prov imorgon suck...

Au revoir

Inga kommentarer: