torsdag 3 april 2008

Varför är jag inte mer effektiv?

Varför gör jag aldrig det som jag ska göra?? Det är så mycket jag borde göra men det kommer nästan alltid nåt emellan. suck...

Fast jag var faktiskt väldigt effektiv i skolan idag och jobbade stenhårt. Nöjd med mina prestationer. Men sen kommer jag hem tittar lite på tv, äter, snackar skit med familjen, surfar runt på nätet. Men inget pluggande (nåväl, lite var det väl men inte så mycket). Jag borde verkligen plugga mer känns det som. Men det känns också som om det kommer att ta över mitt liv och jag känner mig inte så motiverad längre. Tänk om det hade varit studenten imorgon!

Men först måste jag hinna med min praktik på IKEA. Jag hoppas det blir roligt och att jag lär mig något och inte tycker att dataprogrammen, som jag troligtvis kommer använda mig av, är för svåra. Det ska nog bli bra.

Nu har jag inte så mycket mer att säga. so long!

Inga kommentarer: