lördag 19 april 2008

en vecka har gått...

Nu har jag avslutat min första vecka på ikea. Va tiden går fort alltså. jag hoppas att kommande veskor är lika intressanta som denna har varit!

Idag hade vi dock ett heldagsmöte från 8 till tre. allt var såklart på engelska men det gick hyfsat bra att förstå. Dock förstod man inte så mycket om innehållet eftersom jag inte vet vilka system och förkortningar de är som de pratade om så det blev lite jobbigt att lyssna efter ett tag.

Jag var dock inte med på hela eftersom vi från klassen som var på ikea skulle göra ett litet besök på IKEA testlabb vilket var intressant och givande. För en gångs skull hade man en bra guide som pratade och berättade mycket istället för att bara peka och svamla lite.

sedan fick jag sluta tidigare och det var bra det, för jag har typ miljoner olika saker att hinna med att göra idag.

see ya later!

Inga kommentarer: