fredag 18 april 2008

DC

praktiken luffar på och jag trivs fortfarande mycket bra. Idag var det dock lite segt då personerna som jag behövde snacka med inte var tillgängliga särskilt ofta. därav mycket väntan.
Fast jag har gått på ett intressant möte idag om ikea i ryssland och lite försäljningssiffror ock så. Självklart var det på engelska men den här gången var det enkelt att följa med. svenskar pratar nästan enklare engelska än engelsmännen själva!

Vi hade även ett litet "studiebesök" på DC lagret. Det är verkligen huge, det är hur stort som helst. Det såg ut som om det aldrig tar slut och när man tror att man har sätt allt går man in bakom en dörr och kommer in i automatlagret. Det är nästan ännu större!!!! med andra ord: Det tar aldrig slut på pallar och kartonger, de finns överallt.

Där vill jag vara i sommar. Jag vill jobba där. Jag hoppas verkligen av hela min själ att någon hör av sig snart till mig och svarar på min ansökan!!

imorgon ska jag annars på ett annat möte hela förmiddagen och på eftermiddagen till test labbet. ska bli intressant.

ciao

1 kommentar:

Sandra sa...

Thank you very much. Do you understand my blogg, even if it is on swedish? If so, way don't write in swedish?

I can't read your blogg (I don't know way?) Some help please.

A Hug to you to